2011 m. sausio 7 d., penktadienis

Siuvimo diena

Šiandien man siuvimo diena. Tėtė paprašė paplatinti kelnes. O kai siuvimo mašina stovėjo ant stalo, atsirado ir kitų siuvinių. Vienas jų - seilinukas Gustei. Dauguma senųjų kažkur išsislapstė, be to turi nebeišplaunamų dėmių. Pirkti naujus seilinukus man kažkaip ranka nekyla - mano vaikas juk jau didelis. Lygiai taip pat nekyla ranka išmesti išaugtus rūbelius. Aš juos slepiu dėžėse ir nešu į rūsį. Ištepliotus palieku skuduriukams, bet vis tiek ranka nekyla juos draskyti. Tenka ką nors pasiūti. Siūti aš beveik nemoku. Mano, kaip siuvėjos, išsilavinimas vos 7ių klasių - tada vietoj darbų pamokos pradėjom mokytis lotynų kalbą. Siūdama jaučiuos lyg mano abi rankos būtų kairios - viskas gaunas šleiva kreiva ir nėra kuo girtis, tad pasakojimas kaip pasiūti seilinuką yra ne parodomasis, o daugiau idėjinis - tikiu, kad jum pasiseks kur kas gražiau tai atlikti.

Taigi, kaip pasiūti seilinuką? Aš tam naudoju jau padėvėtą rūbą - jis geriau sugeria - ir iškerpu iš jo seilinuko formą. Aš naudojau smėlinuką, tad tiesiog nukirpau rankoves, kaklo apvadą ir suapvalinau apatinę dalį. Kadangi seilinukas bus dvigubas, šonus palikau neprakirptus.

Išverčiame darbelį į vidinę pusę. Viršutinėje seilinuko dalyje, ten kur seniau buvo pečiai, pridygsniuokite juosteles, kuriomis surišite seilinuką. Jei juostelių nesinori, galima bus vėliau nunerti virvutes. Susiuvame viršutines seilinuko dalis tarpusavy. Susiuvame apatines seilinuko dalis, bet paliekam bent pusantro centimetro skylutę, kad galėtume išversti gaminį į gerąją pusę. Išverčiam. Užsiuvam likusį tarpelį.
Grožimės:

Aš apačią dar viena eile apsiuvau, bet tai nėra būtina. Vakare išbandysim kūrinį, bet man jau dabar ramu, kad Mumių Sesė ir toliau bus nešiojama, kad mažiau perku ir todėl pasaulyje mažiau šiukšlių.


Po to dar pasiuvau Gustės lėlėm porą miegmaišiių. Žemai lenkiuos Lego kūrėjams - jų lėlių miegmaišiai idealiai paprasti ir labai tinkami migdymui, tik, bėda, kad į juos netelpa Gustės mažosios lėlytės.  Pasiuvau porą pabandymui kai ekspertas grįš iš darželio. Orginalas geltonas, o mano kiti du.
O čia tas minėtas ekspertas, atėmė iš manęs knygą ir skaitė visą vakarą :

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą