2013 m. balandžio 12 d., penktadienis

Malonumas užsidirbti nedirbant su Triaba.com

Aš be galo mėgstu atsakinėti į apklausas. Būna, kad praleidžiu kelias valandas per savaitę atsakinėdama į kažkam rūpimus klausimus. Man malonu tikėti, kad mano neįtikėtinai svarbi nuomonė daro įtaką pasauliui.

Nieko keisto, kad tapau viena iš pirmųjų Triaba Panel nare. Juk jie moka pinigus už tai ką daryti man malonu. Ir ne tik. Dar jie organizuoja visokius žaidimus, kuriuose galima laimėti dar daugiau pinigų. Skamba neįtikėtinai? O aš laimėjau jų Advento žaidimą. Gavau pinigų. Apie tai galite pasiskaityti jų feibuke http://www.facebook.com/pages/Triabacom/113488243080?ref=ts&fref=ts
Už juos nusipirkau siūlų iš Amerikos. Nusimezgiau nuostabų megztinį. Siūlų liko ir kitam. Skamba tikrai neįtikėtinai.

Vienintelė bėda yra ta, kad jie labai retai atsiunčia apklausas. Vieną dieną nuoširdžiai apsidžiaugiau, radusi kvietimą ją atlikti. Susikaupiau, atsidariau ir.... Apklausa buvo man nežinoma kalba. Google vertėjas įtarė ją buvus Estų. Nieko tokio, ne už ilgo gavau kitą, lietuvišką. Labai įdomi. Privertė mane pamąstyti apie labiausiai patikusius Lietuvos, Europos ir JAV kino filmus, kokiu atstumu nuo namų pastatyti kino teatrai ir kodėl aš juose nesilankau. Gera proga pamąstyti. Ypač suglumino klausimas ar buvo rodomi kino filmai studijuojant. Iki šiol mintyse bandau rasti nors vieną tam tinkamą filmą. Apklausos tikrai kokybiškos.

Išbandyti jas savo kailiu galima tik užsiregistravus www.triaba.com
Tai tikrai nesudėtinga.

 Na o dabar vėl bandau laimę Triaba naujame žaidime skirtą Norvegijos nacionalinei dienai paminėti. Pasigirsiu, jei pavyks. O čia uždarbis:

1 komentaras:

  1. Laba diena, perskaiciau, kad megstate atlikineti apklausas, gal galetumete atlikti sia mano apklausa, skirta bakalauriniam darbui?:) http://www.publika.lt/apklausa-15-534efa41c85cf.html
    Jei turite pazistamu, kurie taip pat galetu pagelbeti, buciau labai dekinga.
    Dekui is anksto

    AtsakytiPanaikinti